Podmínky spolupráce

Všeobecné obchodní podmínky

pro poskytování služeb

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou "VOP") platí pro hypnózu, konzultace a poradenské služby (dále též jen jako "služby") (poskytované na základě objednávek učiněných e-mailem, telefonicky nebo osobně u Poskytovatele (viz identifikační údaje v čl. II).

2. Poskytování služeb probíhá na základě Smlouvy o poskytování služeb (dále též jen "Smlouva"). Proces uzavírání smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran Smlouvy, tedy Klienta i Poskytovatele. Ujednání, která jsou ve Smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text smlouvy je nad textem VOP).

3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než si službu objednáte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednáním služby. Kontakty naleznete v čl. II. VOP.

4. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace.

Obsah VOP:

· Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu obchodních podmínek

· Důležité pojmy (definice)

· Objednávka a uzavření Smlouvy

· Cena služeb a platba

· Dodací a storno podmínky

· Odstoupení od smlouvy

· Práva z vadného plnění

· Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

· Závěrečná ustanovení

II. Důležité pojmy (definice)

1. POSKYTOVATEL.

Poskytovatelem je společnost:

Milan Balun

IČ: 71494090

Se sídlem Ve Stromkách 370, Vestec, 252 50

Kontaktní telefon: 777057969

Adresa pro doručování elektronické pošty: milan.balun@centrum.cz

Webové stránky: www.psychologicke-konzultace.webnode.cz, www.relaxacnihypnoza.webnode.cz

Jsem zapsaný v živnostenském rejstříku, příslušným úřadem dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je Městský úřad Černošice.

2. KLIENT. Klient je ten, kdo se mnou, jako Poskytovatelem uzavře na základě e-mailové, telefonické nebo osobní objednávky Smlouvu o poskytování služeb. Klientem může být jak podnikatel (podnikající fyzická - OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.

3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít zato, že smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.

4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to smlouva, ve které jako Klient vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Klient, který není spotřebitelem. Současně má Poskytovatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Klientovi a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Klientem jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele (jde o ustanovení, kde se výslovně mluví o spotřebiteli).

5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je smlouva, pokud je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž bychom se kvůli jejímu uzavření museli osobně potkat. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi námi. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen "NOZ") a v případech, kdy je Klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

III. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Klient objednává službu e-mailem, telefonicky nebo osobně.

2. POPIS SLUŽEB: Na webových stránkách www.relaxacnihypnoza.webnode.cz (dále též jen "web") je uveden seznam nabízených služeb včetně jejich popisu, kde může být uvedena zejména bližší specifikace dané služby, komu je určena, jaké je cenové rozpětí, pro koho je služba vhodná a případné kontraindikace, tedy případy, kdy službu konkrétní osobě není možné poskytnout. Veškeré prezentace služeb uvedené na webu jsou informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsem povinen Smlouvu uzavřít, resp. v některých případech musím uzavření Smlouvy odmítnout, pokud na základě podrobností sdělených zájemcem o službu zjistím, že je daná služba u něj kontraindikovaná (tedy zejména konkrétní terapeutická metoda).

3. OBJEDNÁNÍ SLUŽEB: Pro objednání e-mailem prosím uveďte o jakou konkrétní službu máte zájem (posléze spolu upřesníme), uveďte údaje pro fakturaci (jméno, příjmení, adresu, u podnikatelů IČO, případně DIČ, firmu a sídlo). Pokud byste si přáli poskytnutí služby na vámi zvoleném místě (např. v sídle své firmy), uveďte prosím i tuto skutečnost. Poskytnutí služby mimo moji adresu uvedenou výše v čl. II. je však možné pouze na základě naší výslovné dohody a k běžné ceně služby pak může být účtováno cestovné. Pro telefonickou nebo osobní objednávku budou potřebné tytéž údaje.

Jakmile si spolu ujasníme a domluvíme předmět a rozsah služby (typ služby, časový rozsah, cenu nebo způsob jejího určení) a toto si potvrdíme e-mailem (prostým textem v e-mailu anebo výměnou podepsaného a naskenovaného dokumentu - přílohy e-mailuje Smlouva mezi námi uzavřena. Smlouva uzavíraná v ústní formě (telefonicky nebo osobně) je uzavřena v okamžiku, kdy si odsouhlasíme předmět a rozsah služby ústně. Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen na základě naší vzájemné dohody. Uzavření Smlouvy může být potvrzeno i v písemném informovaném souhlasu.

4. Smlouva i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouvu uzavřenou v elektronické podobě tvoří vaše objednávka, následný text potvrzující předmět a rozsah služby a tyto VOP. Obdobně jsou VOP i součástí smlouvy uzavřené telefonicky nebo ústně.

IV. Cena služeb

1. CENA SLUŽEB: U jednotlivých služeb je na webu uvedena i jejich cena, resp. rozpětí ceny. Konkrétní výše ceny nebo způsob jejího určení je vždy sjednán ve Smlouvě uzavřené mezi námi. (pokud jste plátce DPH, doplnila bych sem). V případě poskytování služeb jinde než v obci mého sídla, může být k ceně připočítáno dopravné a ztráta času na cestě ve výši mezi námi dohodnuté.

2. SPLATNOST CENY: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, u služeb poskytovaných na dálku je služba poskytnuta vždy až po její úhradě z vaší strany. U služeb poskytovaných osobně je cena splatná bezprostředně po poskytnutí služby, není-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak. U plateb prováděných na základě vystavené faktury je splatnost vždy uvedena na faktuře.

3. ZPŮSOB PLATBY: Cenu služeb je možné uhradit následujícími způsoby:

- bezhotovostně bankovním převodem na můj bankovní účet na základě vystavené faktury, pokud způsob poskytnutí služby tento způsob platby nevylučuje. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.

- v hotovosti při osobním poskytování služby, k mým rukám.

Případné další způsoby platby mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.

Služby není možné hradit formou splátkového kalendáře.

V. Dodací a storno podmínky

1. ZPŮSOB DODÁNÍ: Služby budou dodány dle podmínek uvedených v jejich popisu na webu nebo individuálně sjednaných. Při poskytování služeb se řídím platnými právními předpisy a poskytuji je s maximální pečlivostí a s využitím nejnovějších poznatků, své odbornosti a s ohledem na veškeré údaje vámi sdělené, jež mají význam pro jejich řádné poskytování. Termín, resp. jednotlivé termíny poskytnutí služby budou vždy mezi námi dohodnuty buď písemně nebo mailem,telefonicky nebo osobně. Zavazuji se vám navrhnout možný termín v době do 30 dnů od uzavření smlouvy, pokud již nebude moje kapacita plně vyčerpána. V případě, že vám nemohu nabídnout termín v této lhůtě, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být učiněno písemně a zasláno mailem nebo poštou nejpozději do 14 dnů od uzavření smlouvy. V případě, že se bez závažného důvodu a omluvy nedostavíte na sjednaný termín nebo opakovaně neposkytnete potřebnou součinnost, jsem oprávněn od Smlouvy odstoupit. Dále pro odstoupení platí ustanovení následujícího článku VI. těchto VOP.

2. POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ: Akceptací těchto VOP (uzavřením Smlouvy) se zavazujete sdělit mi veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí služby, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně mi kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí služby potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování služeb nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné a jak vy, tak já se zavazujeme o nich zachovávat mlčenlivost a bez výslovného souhlasu je nesdělovat třetím osobám.

3. Některé služby (relaxační hypnóza) jsou poskytovány z mé strany pouze pro ty, kteří nejsou v péči psychiatra, netrpí psychózami, neužívají psychofarmaka nebo jiné léky ovlivňující psychiku, zejména antidepresiva, případně jiná, netrpí epilepsií případně nemají jiná omezení zjištěná v průběhu objednávání služby. Tyto služby jsou určené pouze pro osoby starší 18 let. Pokud si objednáte službu, která podléhá omezením, , prosím neobjednávejte si takovou službu. V případě, že zjistím, že byla služba objednána v rozporu s tímto ustanovením, jsem oprávněn od Smlouvy odstoupit. Konzultace nejsou zdravotní službou ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách ani její poskytnutí nenahrazují.

VI. Odstoupení od Smlouvy

1. Pokud udělíte výslovný souhlas s tím, aby vám služba byla poskytnuta během 14 dní od uzavření smlouvy, vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě ani jako spotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě (§ 1837 písm. a) NOZ) a požadovat vrácení peněz.

2. Pokud by služba nebyla poskytnuta během 14 dnů od uzavření smlouvy, a přitom jsme spolu Smlouvu uzavřeli prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, pak jste-li Klientem - spotřebitelem, máte právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. V této 14denní lhůtě musí být odstoupení od kupní smlouvy odesláno mailem na milan.balun@centrum.cz nebo odesláno poštou na moji adresu uvedenou v čl. II. odst. 1 VOP, případně na tuto adresu doručeno osobně či prostřednictvím jiné osoby. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.

3. Jako Klient můžete od smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VII. VOP). Jako Poskytovatel jsem oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě vašeho prodlení s platbou ceny, pokud je delší než 7 dní po splatnosti a v případě podstatného porušení vašich povinností ze Smlouvy a v dalších případech stanovených zákonem.

VII. Práva z vadného plnění

1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925 NOZ.

2. Jako Poskytovatel vám odpovídám, že poskytnutá služba nemá vady. Případnou vadu u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, nejpozději do 6 měsíců od poskytnutí služby.

3. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo výskytu většího počtu vad máte právo od Smlouvy odstoupit. V případě odstranitelné vady můžete požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny. V případě, že neodstoupíte od Smlouvy nebo neuplatníte právo na poskytnutí opravné služby, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyl schopen vám opravnou službu bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bych nezjednal nápravu v přiměřené době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

4. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste vadu sami způsobili.

5. Reklamaci můžete uplatnit mailem na moji elektronickou adresu milan.balun@centrum.cz nebo zaslat písemně na adresu uvedenou v čl. II VOP, případně uplatnit osobně. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení elektronicky.

VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

1. Máte-li k uzavřené smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na elektronické adrese milan.balun@centrum.cz

2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění,

3. Pokud mezi námi dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Uvádím, že nejsem vázán žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).

IX. Závěrečná ustanovení

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze Smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.

3. Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněn tyto VOP jednostranně měnit, pro Klienta však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku uzavření smlouvy

4. Tyto VOP jsou účinné 16.3. 2020

Milan Balun  |  Vytvořeno v roce 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky